1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.aptemed.pl.
1.2. Sklep prowadzi APTE-PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą
w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 58 a, 95-020 Wiśniowa Góra, wpisana do Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem 0001037021, posiadająca nr NIP: 7282873339, zwana dalej Sprzedawcą.
1.3. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
- adres poczty elektronicznej: kontakt@aptemed.pl,
- pod numerem telefonu: +48 780 285 559.
- formularz kontaktowy dostępny na stronach Sklepu Internetowego.
1.4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.aptemed.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
1.5. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
1.6. Sprzedawca informuje, że posiada zezwolenie nr FŁ-1430/PA/2023 na prowadzenie Punktu aptecznego zlokalizowanego w Wiśniowej Górze, przy ul. Tuszyńskiej 58 a, 95-020 Wiśniowa Góra, wydane w dniu 31.10.2023 przez Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego.
1.7. Na stronach Sklepu Internetowego znajduje się widoczne wspólne logo, o którym mowa w art. 85c ust. 3 dyrektywy 2001/83/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 6 listopada 2001 r. w sprawie wspólnotowego kodeksu odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi (Dz. Urz. UE L 311 z 28.11.2001, str. 67; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 27, str. 69), zawierające hiperłącze do rekordu w wykazie odnoszącego się do placówki prowadzącej tę stronę internetową.
1.8. Sprzedawca nie prowadzi obrotu hurtowego w rozumieniu art. 72 Prawa Farmaceutycznego.
1.9. Niniejszy Regulamin dotyczy również Sprzedaży Wysyłkowej Produktów Leczniczych.
1.10. Sprzedawca jest stroną umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju zaopatrzenie w Wyroby medyczne zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia.
1.11. Sprzedawca realizuje Zlecenia drogą wysyłkową, zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ z dnia 1 października 2019r., z lokalu podmiotu wykonującego czynności z zakresu zaopatrzenia w Wyroby medyczne dostępne na Zlecenie, spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu ministra właściwego do spraw zdrowia, wydanym na podstawie art. 159 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
2. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
- Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
- Odbiór osobisty – oznacza odbiór produktów w Punkcie aptecznym stacjonarnym. Może dotyczyć produktów zakupionych za pośrednictwem Sklepu internetowego lub objętych Rezerwacją; Odbioru osobistego Klient dokonuje osobiście lub przez asystenta dostawy, któremu Klient zlecił dokonanie odbioru za pośrednictwem Serwisu Odbieramy;
- Potwierdzenie odbioru wyrobów medycznych na podstawie zlecenia – dokument potwierdzający odbiór zamówionych przez Konsumenta na podstawie Zlecenia Wyrobów medycznych, zawierający zakres danych określony w części IV.C. załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 sierpnia 2019 r. tj. dane osoby odbierającej (pacjent/inna osoba odbierająca), imię(imiona), nazwisko, numer PESEL, rodzaj/seria/numer dokumentu stwierdzającego tożsamość w przypadku braku numeru PESEL, datę odbioru oraz czytelny podpis osoby odbierającej zawierający imię (imiona) oraz nazwisko;
- Prawo Farmaceutyczne – aktualna ustawa z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001 Nr 126 poz. 1381 ze zm.);
- Produkt leczniczy – produkt w rozumieniu art. 2 pkt. 32 Prawa Farmaceutycznego;
- Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
- Punkt apteczny stacjonarny – miejsce obrotu detalicznego Produktami Leczniczymi, Wyrobami Medycznymi i innymi Towarami, przeznaczone do stacjonarnej obsługi Klientów, , zlokalizowane w Wiśniowej Górze, przy ul. Tuszyńskiej 58 a, 95-020 Wiśniowa Góra;
- Regulamin – niniejszy dokument;
- Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego;
- Rezerwacja – oznacza funkcjonalność Sklepu Internetowego, polegającą na rezerwacji Produktów Leczniczych wydawanych na receptę objętych ofertą Sklepu Internetowego, w celu zapewniania ich dostępności w Punkcie aptecznym stacjonarnym prowadzonym przez Sprzedawcę dla potrzeb ich odbioru osobiście przez Klienta lub poprzez Asystenta dostaw; rezerwacja produktów innych niż Produkty Lecznicze wydawane na receptę jest możliwa jedynie wówczas, gdy Rezerwacja obejmuje przynajmniej jeden Produkt Leczniczy wydawany na receptę.
- Rodzaj przesyłki – oznacza sposób w jaki Sprzedawca prowadzi dostawę, czyli czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i innych Towarów do Klienta przez Sprzedawcę; możliwe Rodzaje przesyłki określone są w pkt. 6 Regulaminu; na potrzeby niniejszego Regulaminu, za Rodzaj przesyłki uznaje się również Odbiór osobisty;
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 sierpnia 2019r.- rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 sierpnia 2019r. w sprawie zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne oraz zlecenia naprawy wyrobu medycznego (Poz.1555);
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2017r.- rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykazu wyrobów medycznych wydawanych na zlecenie (Dz.U. 2019 poz. 1267 ze zm.);
- Serwis Odbieramy – zewnętrzny i niezależny od Sprzedawcy dostawca usługi polegającej na odbiorze na zlecenie Klienta produktów objętych Rezerwacją z Punktu aptecznego stacjonarnego i dostawie do miejsca wskazanego przez Klienta, w ramach której asystent dostawy w imieniu i na rzecz Klienta uiszcza cenę Produktów środkami finansowymi powierzonymi mu przez Klienta.
- Sprzedawca - oznacza APTE PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 58 a, 95-020 Wiśniowa Góra, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001037021, posiadającą nr NIP: 7282873339, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
- Sprzedaż Wysyłkowa Produktów leczniczych - Umowa Sprzedaży Produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza, z wyłączeniem Produktów leczniczych których wydawanie ograniczone jest wiekiem pacjenta;
- Towar – produkt dostępny w Sklepie Internetowym inny niż Produkt leczniczy oraz Wyrób medyczny, prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów, Produktów leczniczych albo Wyrobów medycznych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
- Umowa sprzedaży na odległość- oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, tj. w Sklepie Internetowym na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą;
- Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Ustawa o prawach konsumenta – aktualna ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Ustawa o refundacji- ustawa z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. 2011 Nr 122 poz. 696 ze zm.);
- Ustawa o wyrobach medycznych- ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107 poz. 679 ze zm.);
- Wyrób medyczny - wyrób w rozumieniu art. 2 ust.1 pkt.38 Ustawy o wyrobach medycznych;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru, Produktu leczniczego albo Wyrobu medycznego.
- Zarządzenie Prezesa NFZ z dnia 1 października 2019r. - zarządzenie NR 131/2019/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 1 października 2019 r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- Zlecenie – zlecenie na zaopatrzenie w Wyroby medyczne, dla których okres użytkowania określono „raz na miesiąc”, wystawione przez uprawnionego lekarza, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2017 r. oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 sierpnia 2019r.
3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
3.1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
• komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
• dostęp do poczty elektronicznej,
• przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
• włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
3.2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
3.3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
3.4. W ramach wysyłkowej sprzedaży Produktów leczniczych nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 t.j), zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 7 tejże ustawy.
4. Usługi
4.1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Należą do nich:
- Formularz kontaktowy;
- Newsletter;
- Zawarcie Umowy sprzedaży na odległość
- Rezerwacja;
- Prowadzenie Konta Klienta.
4.2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
4.3. Klient ma możliwość założenia i zalogowania się do Konta za pośrednictwem zewnętrznych serwisów społecznościowych. W tym celu Klient w ramach formularza rejestracji lub formularza logowania do Konta wybiera opcję odpowiednio rejestracji albo logowania przez jeden z zewnętrznych serwisów internetowych wskazanych w formularzu. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na umożliwieniu założenia Konta lub zalogowania się do Konta za pośrednictwem zewnętrznych serwisów internetowych zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu odpowiednio z chwilą założenia Konta albo zalogowania się do Konta przez Klienta za pośrednictwem zewnętrznych serwisów internetowych.
4.4. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji systemowych, a także dotyczących ochrony zdrowia w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (Usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie tych informacji. Umowa o świadczenie Usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach Usługi Newsletter.
4.5. Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Sprzedawcy. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
4.6. Klient ma możliwość zamieszczania w Sklepie Internetowym indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. W ramach Usługi Klient ma możliwość zamieszczenia oceny Towaru korzystając z pięciostopniowej skali udostępnionej w ramach formularza dodawania opinii. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
4.7. Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. Zamieszczone wypowiedzi są rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
4.8. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
4.9. Klient, posiadający Konto w Sklepie, za pomocą funkcjonalności dostępnych w opisie Towaru, ma możliwość dodania Towaru do listy „Ulubionych”. Towary dodane do listy „Ulubionych” są zapisywane w Koncie Klienta. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na dodaniu Towarów do listy ,,Ulubionych’’ jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Towarów z listy przez Klienta, wycofania Towaru z asortymentu Sklepu lub usunięcia Konta.
4.10. Klient ma możliwość, za pomocą formularza dostępnego na stronie, kontaktu ze sprzedawcą w celu zrealizowania Zleceń NFZ. Klient przesyła formularz do Sprzedawcy, wybierając przycisk
,,Wyślij wniosek”. Po przesłaniu formularza, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem telefonicznie w celu uzyskania danych niezbędnych do realizacji Zlecenia.
4.11. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
4.12. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
4.13. Klient ma możliwość dokonania Rezerwacji Produktów Leczniczych wydawanych na receptę objętych ofertą Sklepu Internetowego, w celu zapewniania ich dostępności Punkcie aptecznym stacjonarnym. Rezerwacja produktów innych niż Produkty Lecznicze wydawane na receptę jest możliwa jedynie wówczas, gdy Rezerwacja obejmuje przynajmniej jeden Produkt Leczniczy wydawany na receptę. Rezerwacja ma na celu przekazanie do Punktu aptecznego stacjonarnego informacji o Rezerwacji i skompletowanie zarezerwowanych produktów w Punkcie aptecznym stacjonarnym.
4.14. W przypadku Rezerwacji możliwy jest wyłącznie Odbiór osobisty produktów z Punktu aptecznego stacjonarnego, zgodnie z pkt. 6.3 Regulaminu. Umowa sprzedaży zostaje zawarta podczas odbioru zarezerwowanych produktów w Punkcie aptecznym stacjonarnym. W przypadku Rezerwacji nie mają zastosowania zapisy Regulaminu dotyczące zawarcia Umowy sprzedaży na odległość.
4.15. W celu potwierdzenia przyjęcia Rezerwacji do realizacji przez Punkt apteczny stacjonarny, Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Rezerwacji na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Sprzedawca poinformuje również Klienta o skompletowaniu zarezerwowanych produktów przez Punkt apteczny stacjonarny, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
5. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży na odległość
5.1. Informacje o Towarach, Produktach leczniczych oraz Wyrobach medycznych podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, w tym wskazanie na nazwę, dawkę, wielkość opakowania, postać farmaceutyczną, liczbę opakowań, inne parametry oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
5.2. Wszystkie Towary, Produkty lecznicze oraz Wyroby medyczne dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, zostały legalnie wprowadzone na rynek polski oraz posiadają znaki zgodności, jak również inne wymagane przepisami prawa oznaczenia, w szczególności dot. producenta lub importera.
5.3. Wyroby medyczne posiadają oznakowania oraz instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
5.4. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są zgodne z Umową.
5.5. W przypadku, gdy Sprzedawca stosuje mechanizmy indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, każdorazowo przekazuje tę informację Konsumentowi, podczas składania Zamówienia, z uwzględnieniem wymogów, jakie nakładają w tym zakresie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
5.6. Na stronie Sklepu Internetowego znajduje się informacja o Wyrobach medycznych objętych Ustawą o refundacji.
5.7. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
5.8. Składanie Zamówienia w Sklepie odbywa się poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, Produktów leczniczych albo Wyrobów medycznych będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży na odległość.
5.9. Umowa sprzedaży na odległość zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
5.10. Formularz Zamówienia Produktu leczniczego wydawanego bez przepisu lekarza zawiera:
- Dane identyfikujące Punkt apteczny (nazwa, adres, numer telefonu punktu aptecznego przyjmującego zamówienie, numer aktualnego zezwolenia na jego prowadzenie);
- Dane dotyczące Klienta (imię i nazwisko albo nazwę i adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego);
- Dane dotyczące odbiorcy, jeżeli nie są zgodne z danymi Klienta z pkt. powyżej;
- Dane dotyczące Produktu leczniczego objętego Zamówieniem (nazwa, dawka, wielkość opakowania, postać farmaceutyczną, liczba opakowań);
- Numer Zamówienia, datę, imię i nazwisko osoby przyjmującej Zamówienie.
5.11. Uzyskanie przez Sprzedawcę danych opisanych pkt. 5.10. powyżej stanowi warunek realizacji Zamówienia Produktu leczniczego wydawanego bez przepisu lekarza zgodnie z regulacjami Sprzedaży Wysyłkowej Produktów leczniczych.
5.12. Przyjęcie do realizacji Zlecenia w oparciu o Zamówienie złożone poprzez formularz, o którym mowa w pkt IV ppkt 10 wymaga uprzedniego przedstawienia przez Konsumenta Zlecenia w formie elektronicznego skanu na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.
5.13. Przyjęcie do realizacji Zlecenia jest możliwe wyłącznie po pozytywnej weryfikacji Zlecenia zgodnie z art. 38c ust.6 Ustawy o refundacji.
5.14. O braku możliwości przyjęcia Zlecenia do realizacji z przyczyn wskazanych w art. 38 c Ustawy o refundacji Sprzedawca niezwłocznie informuje Konsumenta.
5.15. Realizacja Zlecenia rozpoczyna się w dniu przyjęcia przez Sprzedawcę pozytywnie zweryfikowanego Zlecenia.
5.16. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę pisemnego Potwierdzenia oraz prawidłowo uzupełnionego Zlecenia ze wskazaniem na odbiór Zlecenia przez Konsumenta, realizację Zlecenia uznaje się za zakończoną.
5.17. Dokumentowanie sprzedaży Towarów objętych jednym Zamówieniem lub Zleceniem może nastąpić jedynie jedną fakturą VAT lub innym dokumentem ewidencjonującym sprzedaż.
5.18. W złożonym zamówieniu nie można dokonać zmian. W przypadku zamówienia, które jest błędne lub niesatysfakcjonujące, prosimy o wysłanie prośby o anulowanie zakupów. Wówczas można złożyć nowe zamówienie.
5.19. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
6. Dostawa, Rodzaje przesyłki, Odbiór osobisty
6.1. Dostawa Towarów oraz Produktów leczniczych i Wyrobów medycznych jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
6.2. Z zastrzeżeniem ppkt 6.4., Klient dokonujący zakupu może wybrać następujące Rodzaje przesyłki:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej, w tym, m.in. za pośrednictwem DHL eCommerce (Poland) Sp. z o.o., Pharmalink Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, świadczącą usługę transportową lub Poczty Polskiej S.A. świadczącej niepowszechną usługę Pocztex Thermo Tracking;
b) dostarczenie do Paczkomatu, oferowane przez InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadczącą usługi dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat);
c) Odbiór osobisty z Punktu Aptecznego Stacjonarnego w godzinach jego pracy.
6.3. Klient dokonujący Rezerwacji może wybrać wyłącznie opcję Odbioru osobistego , która w zależności od decyzji Klienta może polegać na:
a) samodzielnym zakupie objętych Rezerwacją produktów w Punkcie Aptecznym stacjonarnym,
b) zleceniu zakupu i dostawy objętych Rezerwacją produktów asystentowi dostaw za pośrednictwem Serwisu Odbieramy.pl; w przypadku wyboru przez Klienta tej opcji Sklep Internetowy przekieruje Klienta na stronę internetową Serwisu Odbieramy.pl, który to Serwis jest odrębnym, niezależnym od Sprzedawcy usługodawcą i za działania którego Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
6.4. Produkty lecznicze nie są dostarczane za pośrednictwem InPost Paczkomaty Sp. z o.o., ani za pośrednictwem niektórych kurierów. Wysyłka Produktu leczniczego odbywa się wyłącznie w warunkach zapewniających jakość Produktu leczniczego oraz bezpieczeństwo stosowania – art. 68 ust 3k ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2020.944 t.j.), co stanowi podstawę do ograniczenia wyboru formy dostawy w trakcie składania zamówienia. Dostawa Produktów leczniczych w ramach Sprzedaży Wysyłkowej Produktów leczniczych odbywa się z dochowaniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2015r. w sprawie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych (Poz. 481).
6.5. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę.
6.6. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze, Produkcie leczniczym oraz Wyrobie medycznym stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze Rodzaju przesyłki i składaniu zamówienia.
6.7. Maksymalny czas realizacji zamówienia - 14 dni.
6.8. Jeżeli dla Towarów, Produktów leczniczych albo Wyrobów medycznych objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
6.9. Konsument w przypadku realizacji wysyłkowej Zlecenia w momencie dostawy Wyrobów medycznych objętych Zleceniem przekazuje przedstawicielowi firmy kurierskiej wypełniony oraz opatrzony własnoręcznym podpisem oryginał Zlecenia oraz wypełnia druk Potwierdzenie odbioru wyrobów medycznych na podstawie zlecenia. Przedstawiciel firmy kurierskiej weryfikuje dane osobowe Konsumenta z treścią Zlecenia oraz odbiera od Konsumenta oryginał Zlecenia wraz z Potwierdzenie odbioru wyrobów medycznych na podstawie zlecenia, przekazując całość otrzymanej dokumentacji Sprzedawcy.
7. Ceny i metody płatności
7.1. Ceny Towarów, Produktów leczniczych oraz Wyrobów medycznych podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
7.2. Klient dokonując zakupu może wybrać następujące metody płatności:
• płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);
• płatność za pobraniem.
7.3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
7.4. Maksymalny czas na opłacenie zamówienia - 2 dni.
7.5. W przypadku Rezerwacji Klient nie przeprowadza żadnych płatności za pośrednictwem Sklepu internetowego. W zależności od wybranej opcji Odbioru osobistego, cenę produktów uiszcza w Punkcie aptecznym stacjonarnym podczas zakupu produktów objętych Rezerwacją, lub powierza asystentowi dostawy Odbieramy.pl poza Sklepem internetowym.
8. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość
8.1. W przypadku Zamówienia Produktu leczniczego w ramach Sprzedaży Wysyłkowej Produktów leczniczych nie ma zastosowania Ustawa o prawach konsumenta.
8.2. Produkty lecznicze po wydaniu ze Sklepu Internetowego w ramach Sprzedaży Wysyłkowej Produktów Leczniczych nie podlegają zwrotowi.
8.3. Zgodnie z art. 3a Ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do Umów, których przedmiotem są Wyroby medyczne, Produkty lecznicze wydawane z apteki lub punktu aptecznego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.
8.4. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży na odległość, z zastrzeżeniem ppkt. 1 i 2 powyżej, bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
8.5. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
8.6. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
8.7. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8.8. Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- Umowy o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
- Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
- Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
- Umowy o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
- Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.
Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta.
8.9. Towar będący Produktem leczniczym, wydawany z apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego w ramach wysyłkowej sprzedaży Produktów leczniczych nie podlega zwrotowi, za wyjątkiem sytuacji gdy powodem zwrotu jest wada jakościowa, niewłaściwe wydanie lub sfałszowanie Produktu leczniczego.
8.10. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
8.11. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na odległość zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
8.12. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8.13. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
9. Reklamacje z tytułu rękojmi
9.1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową.
9.2. Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona..
9.3. Klient ma możliwość zwrotu Produktu leczniczego lub Wyrobu medycznego wyłącznie z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania Produktu leczniczego.
9.4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres APTE PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 58 a, 95-020 Wiśniowa Góra, na adres poczty elektronicznej: kontakt@aptemed.pl, numer telefonu +48780285559.
9.5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, Produkt leczniczy lub Wyrób medyczny, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar, Produkt leczniczy lub Wyrób medyczny należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w ppkt. 9.4..
9.6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
9.7. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
10. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
10.1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: APTE PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 58 a, 95-020 Wiśniowa Góra, na adres poczty elektronicznej: kontakt@aptemed.pl, numer telefonu +48 780285559.
10.2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
10.3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
11. Gwarancje
11.1. Produkty objęte Zamówieniem mogą posiadać gwarancję producenta.
11.2. W przypadku określonym w ust.1 informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru, Produktu leczniczego lub Wyrobu medycznego na stronach internetowych Sklepu.
12. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
12.1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
- jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej +48 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
- złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.
14. Postanowienia końcowe
14.1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
14.2. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
14.3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
14.4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
14.5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
14.6. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
Pobierz regulamin w wersji PDF